H-P: 10:00-18:00

Általános szerződési feltételek

Tartalom

1. Bevezetés:

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbá ÁSZF) tartalmazzák a www.intertel.hu weboldalon igénybevételének, használatának feltételeit. Az ÁSZF elfogadása a megrendelés véglegesítésének időpontja. Amennyiben ÁSZF-ünkben nem találta meg kérdésére a pontos választ, keresse fel telefonos ügyfél-szolgálatunkat bizalommal, amely minden hétköznap 10-18 között elérhető, vagy írja meg kérdését az info@intertel.hu e-mail címre.

2. Cégünk adatai:

Név: Big Land Start Kft.
Cím: 1152 Budapest Illyés Gyula utca 2-4 A ép. fszt 7.
Cégjegyzékszám: 01-09-385407
Adószám: 29270996-2-42
Képviselő: Földesi Nagy Gyula
Telefonszám: +36/20 579-1209
E-mail: info@intertel.hu

3. Fizetési módok:

-Készpénzes fizetés: A megrendelt termék/ek átvételével egyidőben való fizetés a kiszállítást végző futár cég munkatársának.
-Előre utalás: A megrendelt termék/ek árának átutalása cégünk bankszámlájára. Az összeg beérkezését követően munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és egyezteti a kiszállítás időpontját. A számlát, ill. az utaláshoz szükséges adatokat nem automatikusan, hanem a feldolgozást követően küldjük el a rendelésnél magadott e-mail címre. (Előreutalás esetén 1% tranzakciós díjat számítunk fel)

4. Szállítási információk:

Raktáron lévő termékek szállítási ideje 1-3 munkanap.
Minden megrendelést telefonon visszaigazolunk és a visszaigazolás időpontjában egyeztetjük a kiszállítás pontos idejét.
A kiszállítást végző futárszolgálat a szállítás napján e-mailben jelzi a várható szállítási időintervallumot.
A kiszállítás díja egész Magyarország területére egységesen: 2.490 Ft

5. Jótállás:

A jótállás időtartama a termék árától függően változik, az alábbiak szerint:
10.000 Ft és 100.000Ft között 1 év.
100.000 Ft és 250.000Ft között 2 év
250.000 Ft fölött 3év
Akciós/árleszállított termékek esetében a jótállás 1+1 év (1 év teljes körű+1 év szoftverre)

Az alábbi esetek, a jótállás megszűnésével járnak:
- Jogosulatlan, módosított szoftver telepítése, használata.
- Folyadékkal való érintkezés (kivétel az IP tanúsítványnak megfelelően)
- Nem gyártó által forgalmazott tartozékok használata
- Fizikai behatás, sérülés, törés, kijelző repedése, törése.
- Rendeltetéstől eltérő használat.

6. Árak/árváltozás:

A feltüntetett árak Ft-ban értendőek és tartalmazzák a 27% áfát.
Nem zárható ki, hogy az árak módosulnak üzletpolitikai okokból. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.
Előfordulhat, hogy a feltüntetett ár hibásan kerül feltüntetésre (Pl. rendszerhibából vagy elírásból adódóan)
Hibás ár feltüntetése esetén felajánljuk a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

7. Szerződés hatályosulása:

Web áruházunk felületén történő rendelését követően, automatikusan visszaigazoló emailt küldünk, rendelése ezt követően érvényes. A kiszállítást a szállítási információkban feltüntetett időpontban teljesítjük. Határnapok számítására a Ptk. az irányadó.

8. Adatvédelem:

Adatvédelmi tájékoztatók az alábbi linken elérhető:
https://intertel.hu/public/static/adatvedelem

9. Elállási jog:

Meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után?

Igen, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.

Mi az az elállási jog?

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.

Mely időponttól gyakorolhatjuk elállási jogunkat?

Termék megrendelése esetén a termék átvételétől számítandó az elállási határidő. Lényeges, hogy elállási jogunkat a szerződés megkötésének napja és a termék megérkezésének napja közötti időszakban is gyakorolhatjuk.

Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?

A termék átvételétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal.

Elállás esetén a 14 napos időtartamon belül meg is kell érkeznie a visszaküldött terméknek az eladóhoz?

Elállás esetén kötelesek vagyunk a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a vállalkozásnak. Az tehát nem elvárás, hogy termék vissza is érkezzen 14 napon belül.

Milyen módon tudjuk igazolni a termék átvételének a napját?

A termék átvételének napját elsősorban a termékhez mellékelt számlán szereplő teljesítési időpont alapján tudjuk igazolni. Előfordulhat, ezért figyeljünk arra, hogy a termék tényleges átvételének a napja későbbi, mint a számlán feltüntetett teljesítési időpont, ezért az elállásra rendelkezésre álló 14 napos időtartam akár néhány nappal meg is rövidülhet.

Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez.
Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé.

Milyen formában kell közölnünk a szerződéstől való elállásunkat az eladóval?

Elállási szándékunkat szóban (telefonon), vagy e-mailben jelzett egyértelmű nyilatkozatunkkal, valamint a Korm. rendelet mellékletében található nyilatkozat-minta útján közölhetjük.

Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?

Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén, haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni az eladó vagy az átvételre jogosult meghatalmazott személy részére, az eladó pedig köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (tehát pl.: a szállítási, csomagolási díjat is) visszatéríteni.

Ha a megrendeléskor nem a vállalkozás által felkínált legolcsóbb szállítási módot választottuk, akkor is csak a felkínált legolcsóbb szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni számunkra a vállalkozás.

Mi az a visszatartás joga?

A vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

10. Három munkanapon belüli csereigény

Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó új tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amennyiben a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A csereigényt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül lehet érvényesíteni.